totceiubesc.ro

RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ
RUEN PLUS CLUJ

RUEN PLUS CLUJ Revendicat!

Servicii de Administrare Imobile

Media Recenziilor

Imagini

Descriere

RUEN PLUS CLUJ – Servicii Administrare Imobile

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

RUEN PLUS adaptează serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat,

un mod transparent de prezentare a cheltuielilor asociației,

către diverși prestatori și o comunicare modernă și eficientă între asociație și personalul administrativ.

Toate aceste servicii se fac exclusiv în conformitate cu prevederile legilor în vigoare,

decizia finală aparțînând numai organelor de conducere ale asociației.

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor
Administrare blocuri

EXPERIENȚA NE ÎNVAȚĂ.

Experiența acumulată în ultimii 12 ani în domeniul Serviciilor de administrare blocuri în Cluj,

conferă deja o identitate bine conturată la nivelul general al pieței,

dar mai ales în cadrul procesului de relaționare directă și individuală cu clienții noștrii.

RUEN PLUS CLUJ – Servicii Administrare Imobile

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

TOTUL TREBUIE  FIE TRANSPARENT.

Pe aspectul acesta și mizămTransparențăTransparență în comunicare, în fluxul actelor, în rezolvarea problemelor, în satisfacerea nevoilor.

Pentru a pune acest lucru în evidențăPROMOVĂM întotdeauna colaborările cu instituțiile bancare,

conferind astfel SIGURANȚĂ în depozitarea și gestiunea banilor din cadrul Asociației.

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

INVESTIND PENTRU VIITOR.

Orice investiție necesită un efort material.

Dar nu toți proprietarii dispun în aceeași măsură de finanțe.

Încercăm întotdeauna  avem în vedere SUPORTABILITATEA FINANCIARĂ a membrilor asociațieiînainte de a propune o lucrare.

Contăm pe ajutorul dumneavoastră.

DUMNEAVOASTRĂ SUNTEȚI CEI CARE HOTĂRÂȚi!

Alegeți firma de administrare blocuri pentru liniștea dumneavoastră.

SERVICII FINANCIARE

Evidența financiară este, poate, cea mai importantă activitate a administrației în cadrul asociațiilor de proprietari,

de aceasta depinzând gestionarea cu simț de răspundere a fondurilor asociației.

  • plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii, (în urmă depunerii în contul Asociației a banilor încasați de la Proprietari) ;
  •  întocmirea Registrului de casă ;
  • păstrarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparațiiîn concordanță cu Legile în vigoare ;
  • depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați și colaboratori ;
  • menținerea relațiilor cu instituția bancară la care Asociația are deschis cont;
  • menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și prestatorii de servicii.
  • întocmirea Registrului Jurnal ;
  • verificarea registrelor contabile ;

Servicii de Administrare Imobile

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

SERVICII CONTABILE

Evidență contabilă este o importantă activitate a administrației în cadrul asociațiilor de proprietari,

de această depinzând modul de repartizare a cheltuielilor pentru prestatori diverși și furnizorii de utilități.

  • calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de încasare a cotelor de întreținere ;
  • repartizarea facturilor de la furnizori și prestatori de servicii, în cadrul listelor lunare de întreținere
  • calcularea și repartizarea penalizărilor aplicate de către Asociație sau de către Furnizori ;
  • calcularea în regim centralizat a consumurilor de apă rece și apă caldă în urmă citirilor date de către Proprietarii/Locatarii Asociațiilor ;
  • întocmirea listelor lunare cu cotele de contribuție ale proprietarilor.

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

Facebook Cover

RUEN PLUS CLUJ - Registrul Afacerilor

REGISTRUL AFACERILOR

RUEN PLUS - REGISTRUL AFACERILOR Certificat de Apreciere 2020-2